poniedziałek, 23 listopada 2009

"Tylko prawda jest ciekawa"


Na oficjalnej witrynie UPR Sekretarz UPR zamieścił ważny news zarzucający mi brak poszanowania dla legalnie wybranych władz. Odpowiedziałem na ten news niezwłocznie z prośbą o zamieszczenie tej odpowiedzi na tej samej witrynie. Moja odpowiedź brzmi:



Panie Piotrze!

Konwentykl nie lekceważy statutowych władz partii; Konwentykl jest jedną z tych władz. Nie jestem przewodniczącym Konwentyklu. Każde obrady prowadzi inna osoba. Staram się natomiast zabezpieczać wszystkie ważne dokumenty pamiętając jakie były i są niekiedy ich losy. Sytuacja taka utrzymuje się odkąd zacząłem zabezpieczać wszystkie istotne dokumenty tego gremium: po prostu są one zabezpieczone. Czego nie można powiedzieć o innych dokumentach władz UPR.

Od kilku tygodni otrzymuję skargi, że Skarbnik UPR jest nieosiągalny i nieosiągalne są ważne dokumenty finansowe, za które Skarbnik ponosi odpowiedzialność. Jak Pan, tak i ja mam nadzieję, że do UPR zawita poważne i odpowiedzialne traktowanie powinności wynikających z piastowanych funkcji. Dokumenty Konwentyklu są jawne. Gdyby Pan zapewnił, że zostaną uwidocznione dla wszystkich zainteresowanych na witrynie głównej UPR z pewnością byłby Pan pierwszym, który by te dokumenty otrzymał.

Czy oficjalna strona UPR będzie dostępna dla, jawnych przecież, dokumentów Konwentyklu? Protokół jest właśnie pisany przez p. Michała Biegałę, a ja – by zaspokoić niecierpliwą ciekawość Członków i sympatyków – polecam Panu treści Uchwał (jeszcze bez numerów) do zamieszczenia na oficjalnej stronie UPR. Uchwały te udostępniam na stronie: http://niepytany.blogspot.com/.

Skoro dla Pańskiej wypowiedzi znalazł Pan miejsce na oficjalnej witrynie UPR, pozwolę sobie wyrazić nadzieję, że da Pan dowód Swej przyzwoitości i zamieści tam również te moje kilka zdań. Trwam przy tej nadziei w oczekiwaniu.

Michał Marusik

3 komentarze:

  1. Sekretarz, któremu stawiane są warunki przekazania dokumentów, co jasno wynika z Pana tekstu, niezwłocznie zamieścił tę odpowiedź. Dla Władz Partii zawsze jest miejsce na stronie UPR.

    Piotr Malinowski

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamieścił, zamieścił. Tylko trochę przyciętą.

    Spartakus.

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie:

    "Jedynie prawda jest ciekawa" ?

    A taki niby ynteligentny.

    Skoro nawet słowa klasykow przekręca...

    OdpowiedzUsuń